More Then This - PROLOG


Lyssna meddans ni läser ;))

Jag suckade och kollade på Adriana som bara skrattade. ”Ge dig”, fräste jag ilsket men hon fortsatte skratta åt mig. ”Bitch”, mumlade jag och hon bara skrattade ännu mer. ”Du vill verkligen ha gitarren i ansiktet eller hur?” Hon skakade på huvudet och ramlade av sängkanten. Jag fnös åt hennes löjliga beteende. ”Du är inte 17 kan jag lova!” Hon låg på golvet och föll för magen. ”Vad skrattar du åt egentligen?” Frågade jag. ”Dig!”, sa hon och fortsatte skratta. ”Du säger hela tiden att du sjunger dåligt och för första gången gjorde du det”, jag skakade på huvudet. ”Jag orkar inte med dig kom så går vi ut” Hon nickade och satte sig upp. Vi gick mot Central Park. Det regnade jämt och ständigt i London till och med på sommaren ibland. ”Är inte det där?”, frågade jag dumt och hon nickade. Courtney och någon ny kille. Jag suckade. ”Hur många har hon strulat med egentligen?”, jag hade helt klart tappat räkningen. ”Mer än vad vi har skor i alla fall” Adris blonda hår var långt hon hade mittbena precis som mig. Vi var så lika! Båda två gick i dans och spelade gitarr fast det var bara jag som sjöng av oss två. Hon påstår att hon sjunger för jävligt men jag tror henne inte. Jag har aldrig hört henne men en dag kanske jag får göra det… Det var alltid Adriana som fick killarna jag var hennes bästa vän hon som bara var hennes vän. Jag må vara populär men killar och jag har aldrig kommit överens. Jag är 17 år och har fortfarande inte fått min kyss…


Så vad tycks?;), kisses elin & nour


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jätte bra :D

2012-03-11 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0