Swagmasters

Hello beautiful! Mitt namn är nour och jag är din swagmaster just so u know!
Elin är din swagmaster hon med! Vi är swagmasters och driver den här swagiga bloggen!
Det kommer vara en novellblogg om One Direction lucky you if u like them!
Jag(nour) Har skrivit noveller förut och äger hela 3 egna novellbloggar! NeverLetYouGo RandomNovells och TheTrueJustinBieber.
Elin har också skrivit förut och äger novellbloggen JustAJBNovel. Så vi är väl kunniga bastards!
Vi startade 1D novellen NU eftersom ja vi gillar killarna hur kan man inte?! Sexy beasts!
Designen vi har är tillfällig tills vår riktigta design kommer så nu mina vänner njut för guess what ni ska ta del utav vår värld! LALALLA LAND OF NOUR OCH ELIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0